Klachten over Gil Hypotheken en verzekeringen? Wij behartigen jouw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat je een klacht hebt.
Indien je een klacht hebt, vragen wij je dit eerst kenbaar te maken aan de directie van ons kantoor. Jouw klacht wordt behandeld volgens onze klachtenregeling: een vaststaande procedure die voor je waarborgt dat de klacht correct, adequaat en vlot wordt behandeld. Binnen maximaal 48 uur zullen wij schriftelijk reageren op jouw klacht. Wij stellen uiteraard alles in het werk om te komen tot een oplossing waarmee je kunt instemmen.
Indien wij er samen niet uitkomen en jouw klachten hebben betrekking op onze financiële diensten dan kun je zich altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), een onafhankelijke stichting die jouw klacht verder zal beoordelen. Je kunt zich hiervoor wenden tot:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 – 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl
Aan de behandeling van jouw klacht zijn voor jouw geen kosten verbonden.
Heb je klacht betrekking op de verwerking van jouw persoonsgegevens door ons dan kun je je altijd wenden tot de:
Autoriteit Persoonsgegevens.
Postbus 93374
2509 AJ Den Haag
Telefoon: 0900 – 200 12 01
E-mail: info@autoriteitpersoonsgegevens.nl
Internet: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl
Aan de behandeling van jouw klacht zijn voor jouw geen kosten verbonden.
Loop even binnen bij ons kantoor aan
de Grotestraat 8a in Almelo of bel ons
voor een vrijblijvende afspraak.
Loop even binnen bij ons kantoor aan de Grotestraat 8a in Almelo of bel ons voor een vrijblijvende afspraak.
Loop even binnen bij ons kantoor aan
de Grotestraat 8a in Almelo of bel ons
voor een vrijblijvende afspraak.
© 2025 Gil Hypotheken en Verzekeringen | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Klachtenregeling